Winkel schoonmaak

In uw winkel verkoopt u niet alleen uw producten. U verkoopt ook uw merk, uw reputatie. En hoe mooi uw producten ook kunnen zijn, ze kunnen volledig ondersneeuwen en niet opgemerkt worden door klanten als de omgeving waarin u ze verkoopt niet dezelfde uitstraling heeft. Wanneer de kwaliteit van uw winkel niet opweegt tegen dat van uw producten.

Tips voor een nette winkel

Een groot deel van de kwaliteit van uw winkel hangt samen met de mate waarin uw winkel schoon en opgeruimd overkomt. Hier kunt u zelf veel aan doen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan:

  • Niet teveel producten tegelijk in uw winkel tonen, maar de voorraadkamer goed benutten voor teveel ‘extra’ product en ‘overstock’
  • Niet teveel extra accessoires gebruiken. Dit leidt af van uw product.
  • (Grote) meubelstukken beperken tot het absoluut noodzakelijke.
  • Uw eigen administratie, papieren en overige eigendommen uit de winkelruimte houden. Gebruik hiervoor een achterkamer of separaat kantoortje.
  • Regelmatig controleren of producten liggen waar ze horen te liggen en voorzien zijn van juiste informatie en prijskaartjes.
  • Dagelijks na sluitingstijd de vloer stofzuigen, dweilen en oppervlaktes afnemen.
  • Iedere ochtend voor opening de winkel doorlopen op onregelmatigheden.

Naast deze algemene tips is de reguliere schoonmaak ook van groot belang. We stipten al aan dat het liefst iedere dag gestofzuigd, gedweild en stof afgenomen dient te worden, maar ook is het goed om minstens eenmaal per week een grondige reiniging uit te voeren. Denk aan het nat afnemen van wanden, planken en showcases, het verwijderen van producten om deze eveneens te reinigen, een lapbeurt van uw ramen, et cetera.

Winkel schoonmaak voor extra klandizie

Het klinkt ongetwijfeld als een behoorlijk grote klus. Alhoewel we u graag willen verzekeren dat het best meevalt, weten wij uit onze ruime ervaring dat het niet zo is. De schoonmaak van een winkel is een tijdrovende en intensieve klus, waar u als ondernemer wellicht niet altijd aan toekomt. Ook wilt u uw personeel liever geen extra uren laten maken na sluitingstijd. Geheel begrijpelijk.

Daarom is het goed om eens na te denken over de diensten die wij, als Cleaning Plus Services, u kunnen leveren. Tegen voordelige tarieven komen wij op afspraak langs voor een grondige reiniging van uw winkel, waarbij niet alleen het zichtbare maar ook het onzichtbare vuil verwijderd wordt. U zult het verschil merken in de extra glans van uw etalage, de schittering van uw schappen en de net uitziende vloer.

Cleaning Plus Services voor retail

Onze diensten zijn allemaal maatwerk. Dit houdt in dat wij samen met u als klant besluiten hoe vaak wij langskomen – en wat wij dan zoal doen. Flexibiliteit speelt hierin een belangrijke rol, waarbij u als klant kunt aangeven waar u op bepaalde momenten prioriteit aan geeft. Zo bent u verzekerd van flexibele, kwalitatieve schoonmaakhulp die u helpt het meeste uit uw winkel te halen – zonder het ongemak en de moeite van het zelf moeten doen.

Benieuwd naar ons aanbod voor uw winkel? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Offerte aanvragen
× Hoe kan ik u helpen?